Şarkı Sözleri

17 Temmuz 2015 Cuma

Seyre daldık gonce-i handânı bir ömür bitti





Seyre daldık gonce-i handânı bir ömür bitti


Seyre daldık gonce-i handânı bir ömür bitti
Bitmedi o bülbülün efgânı , bir ömür bitti
Çok tabipler ilaç etdi dili hasta-i aşka
İnledi ney cân-ü dil , bir ömür bitti

Beste: Osman Nihat Akın
Güfte: ?
Makam: Hüzzam
Usûl: Aksak
Form: Şarkı
İcra: Güler Basu Şen
Gönderen 2 zaman: 04:17 Hiç yorum yok:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş
Etiketler: Hüzzam, Notalar, şarkı sözleri, Şarkılar
Daha Yeni Kayıtlar Önceki Kayıtlar Ana Sayfa
Kaydol: Kayıtlar (Atom)

Katkıda bulunanlar

  • 2
  • SeoEmre

Blog Arşivi

  • ►  2020 (1)
    • ►  Eylül (1)
  • ►  2017 (3)
    • ►  Şubat (1)
    • ►  Ocak (2)
  • ►  2016 (65)
    • ►  Aralık (4)
    • ►  Ekim (2)
    • ►  Eylül (4)
    • ►  Ağustos (15)
    • ►  Temmuz (13)
    • ►  Haziran (18)
    • ►  Mayıs (4)
    • ►  Nisan (1)
    • ►  Mart (1)
    • ►  Şubat (1)
    • ►  Ocak (2)
  • ▼  2015 (14)
    • ►  Aralık (1)
    • ►  Kasım (1)
    • ►  Ekim (1)
    • ►  Ağustos (3)
    • ▼  Temmuz (1)
      • Seyre daldık gonce-i handânı bir ömür bitti
    • ►  Mayıs (5)
    • ►  Nisan (1)
    • ►  Şubat (1)
  • ►  2014 (60)
    • ►  Aralık (7)
    • ►  Kasım (10)
    • ►  Ekim (24)
    • ►  Eylül (8)
    • ►  Ağustos (4)
    • ►  Temmuz (5)
    • ►  Haziran (2)
  • ►  2013 (8)
    • ►  Kasım (1)
    • ►  Ekim (4)
    • ►  Eylül (3)
Basit teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.