Şarkı Sözleri

22 Ekim 2015 Perşembe

Solsan da sararsan yine gül pembe dehensin





Solsan da sararsan yine gül pembe dehensin 



Solsan da sararsan yine gül pembe dehensin
Rabbin bana bir niğmeti varsa o da sensin
Sinem ebediyen o güzel tenle bezensin
Rabbin bana bir nimeti varsa o da sensin

Beste: İbrahim Efendi (Mısırlı-Udi)
Güfte: Ahmet Refik Altınay
Makam: Hicaz
Usul: Türk Aksağı
İcra: Sevim Tanürek
Gönderen 2 zaman: 09:47 Hiç yorum yok:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş
Etiketler: Notalar, Solsan da sararsan yine gül pembe dehensin, Şarkılar
Daha Yeni Kayıtlar Önceki Kayıtlar Ana Sayfa
Kaydol: Kayıtlar (Atom)

Katkıda bulunanlar

  • 2
  • SeoEmre

Blog Arşivi

  • ►  2020 (1)
    • ►  Eylül (1)
  • ►  2017 (3)
    • ►  Şubat (1)
    • ►  Ocak (2)
  • ►  2016 (65)
    • ►  Aralık (4)
    • ►  Ekim (2)
    • ►  Eylül (4)
    • ►  Ağustos (15)
    • ►  Temmuz (13)
    • ►  Haziran (18)
    • ►  Mayıs (4)
    • ►  Nisan (1)
    • ►  Mart (1)
    • ►  Şubat (1)
    • ►  Ocak (2)
  • ▼  2015 (14)
    • ►  Aralık (1)
    • ►  Kasım (1)
    • ▼  Ekim (1)
      • Solsan da sararsan yine gül pembe dehensin
    • ►  Ağustos (3)
    • ►  Temmuz (1)
    • ►  Mayıs (5)
    • ►  Nisan (1)
    • ►  Şubat (1)
  • ►  2014 (60)
    • ►  Aralık (7)
    • ►  Kasım (10)
    • ►  Ekim (24)
    • ►  Eylül (8)
    • ►  Ağustos (4)
    • ►  Temmuz (5)
    • ►  Haziran (2)
  • ►  2013 (8)
    • ►  Kasım (1)
    • ►  Ekim (4)
    • ►  Eylül (3)
Basit teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.